perjantai 21. toukokuuta 2010

Muotiblogi.


Välilä mietin että haluaisin kirjottaa blogia muodista tai jostain muusta kivasta. Mulla on about miljoona nettikauppavinkkiä maailmalle, keräsin niitä kun halusin vaan unohtaa elämäni ja rentoutua. Haaveilin kengistä ja takeista ja bikineistä ja ihanasta kropasta ja upesta luomiväreistä ja stailistin urasta. Ja haaveilen vieläkin, tosi paljon! Ja sitäpaitsi sellasia blogeja kommentoidaan kokoajan!! "Berliinin shoppailuvinkit" " I want these shoes!" "mäkin olin tuolla!" "mä haluun noi kaa!". Tätä blogia ei kai ole niin helppo kommentoida, ainakin jotkut on sanonut niin... Niin se varmaan sit on. Kai mun vaan nyt pitää kirjottaa tätä silti... Toivottavasti tätä kuitenkin lukee joku, ettei tää oo vaan mun yksinäistä tilitystä... 


Ehkä mä joskus alotan muotiblogin... Mulla on oikeesti kivoja vaatteitakin!

8 kommenttia:

  1. Olet oikeassa, tänne ei ole helppo kommentoida. Kuitenkin lukiessa näitä tekstejä tulee sellainen olo, että tämä on minun tilaisuuteni kuunnella.
    En voi kuin ihailla rohkeuttasi.

    Minä lukisin mielelläni muotiblogiasi, sulla on briljantti maku!


    Niin, löysin sattumalta viime viikolla Kotilon blogin, jonka kirjoittajan tunnistin kuvan silmäkulmasta vahingossa. Ja siis sitä kautta vielä enemmän sattumalta tämän.

    Voimia!!
    -E-

    VastaaPoista
  2. Tälläisen kommentin jälkeen tuntuu taas vahvemmalta jatkaa. Kiitos paljon rohkaisusta E!!

    T: L

    ps. muotiblogia odotellessa :)

    VastaaPoista
  3. Hihii, vai on mun silmäkulma niin tunnistettavissa! :) Hauska löytää sunkin blogi E. Toivottavasti kaikki rullaa mallillaan teidän perheessä näin kesän korvilla. Ja L, voithan aloittaa myös muotiblogin! Uskon, et siitä tulis succeé!!

    VastaaPoista
  4. Puolisoni löysi blogisi jonkin toisen blogin kautta. Aloin lukemaan alusta ja vakavana jatkan eteenpäin. Pysäyttävää. Hiljentävää. Osaat pukea asiat hienosti sanoiksi. Tässä olisi jo materiaali kirjaankin.

    VastaaPoista
  5. Löysin blogisi tänään, enkä malta sulkea konetta ennen kuin olen lukenut kaiken läpi. Niin pysäyttävää ja koskettavaa tekstiä. Halusin kommentoida siksi, että mieleeni tuli ihan sama kuin edellisellekin kommentoijalle: sinulla on kirjoittamisen lahja ja tässä olisi todella ainesta kirjaan.
    Kaikkea hyvää elämääsi.

    VastaaPoista
  6. Blogeja useammin olen katsellut lintuja livenä. Sääkset ovat jo aikaa poistuneet, mutta yhä joskus tulee kurkatuksi Seilin sääksien maisemaa tai keskustelupalstaa. Siellä oli osoite tähän blogiin.

    Tekstisi saa hiljentymään. Ihailen rohkeuttasi ja taitoa kertoa.

    VastaaPoista
  7. Tänne tulee vähemmän kommentteja, koska tekstit vetää sanattomaksi, hiljaseksi. Uskon kuitenkin, että yhdessä komentissa täällä on enemmän sisältöä kuin kymmenessä muotiblogiin tulleessa kommentissa :)

    VastaaPoista
  8. Sanattomaksi vetää. Löysin tänne, ja aloitin lukemaan alusta. Kovia olet kokenut. Olet todella taitava kirjoittaja.

    VastaaPoista